IL Bever'n

Utleie

Utleie

Beverlokalet leies ut etter nærmere avtale.

Utleier: Christel Næss Østby (98 63 04 26)

Epost: utleier@ilbevern.no

Vaktmester: Jan Åge Brattås (92 80 66 70)
Epost: vaktmester@ilbevern.no

Følgende utleiepriser er gjeldende.

Utleie beverlokalet

Pris medlem

Pris ikke medlem

Ettermiddag man-tor, ikke inkludert vask

900

1800

Arrangement fre-søn , inkludert vask

5000

8000




Grillhytta, ikke inkludert vask
Bestikk og lignende må leietaker holde. For grilling anbefales grillkull og må skaffes av leietaker.

500

Leies bare ut til medlemmer


Ved skade, for dårlig rydding, manglende vask eller betydelig søling på gulv og/eller vegger vil leietaker bli tilleggsfakturert for ekstraarbeid med kr. 800,- per time.

Ved leie hvor vask er inkludert skal lokalet være ferdig ryddet før klokken 13 påfølgende dag.

Utleieinstruks.

  1. Kluter og tørke håndkle må medbringes 
  2. Passord til wifi er Bruker01
  3. Vis hensyn til naboer mtp lyd og bilkjøring 
  4. Fakler og all levende lys er ikke lov å ha på området til Beverlokalet (eller på veien opp). 
  5. Ekstrautstyr som medbringes må avtales. 
  6. Leietaker/ansvarlig er erstatningspliktig for ting som blir borte eller ødelagt. 
  7. Framleie, overnatting eller røyking på lokalet er ikke tillatt
  8. Eventuelle feil eller mangler ved overtagelse må rapporteres til utleier.
  9. Det skal holdes god orden i lokalet og på utearealet, alt avfall skal fjernes, inkl flasker o.l 
  10. Styrkerom skal ryddes dersom det er avtalt at det kan brukes
  11. glasskår på gulv genererer en utgift på leietaker på innleid vask og boning av gulv. 
  12. NB: Alt avfall skal kildesorteres i beholdere bak ved kjøkkeninngang.
  13. Oppvask skal tas, les instruks på kjøkkenet for fylling og rengjøring av vaskemaskin, før og etter bruk. Ikke legg vått bestikk i skuffer, det må tørkes før det legges bort 
  14. Det er ikke lov å gå inn i barnehagen, dør nede ved toaletter skal holdes stengt
  15. Maks antall i lokalet er 100 personer
  16. Varmepumpe skal betjenes av en person, instruks må leses før bruk. 
  17. Lokalet skal være ferdig ryddet, bord og stoler skal være satt tilbake på oppbevaringsrommet innen avtalt tid. 
  18. Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal også være tilstede under arrangementet, tilgjengelig i tilfelle ulykke , brann e.l 
  19. Beløp kan føres over til kontonummer 2480.34.93371eller via vipps 750196 og merkes med navn/leiedato senest en uke etter leiedato.
  20. Lokalet skal ryddes og grov-vaskes før levering av nøkler, senest klokken 13 påfølgende dag.
  21. For medlemspris må man ha vært medlem i tre måneder

Barnebursdag rydder og vasker grundig etter seg selv inneværende ettermiddag/kveld. Se sjekkliste som henger vet utslagsvask på kjøkken og vaskeinstruks her.

Ansvarlig leietaker skal være over 30 år, skal være tilstede under hele arrangementet og være tilgjengelig i tilfelle ulykke, brann e.l.

Vaskeinstruks.

Følgende skal gjøres etter leie hvor vask ikke er inkludert i leien:

  • Koste og vaske gulv i alle rom som har vært i bruk. Kost, mopper og bøtte/såpe står på bakrommet ved kjøkken.
  • Vaske alle toalettene som har vært i bruk. Bøtte med vaskemiddel og kluter står på bakrommet ved kjøkken, og i kjøkkenskap i hjørnet ved det store kjøleskapet.
  • Riste dørmatte i gang.
  • Tømme søppel på kjøkken og toalett.
  • Støvsuge scenen om denne har vært benyttet. Støvsuger står på bakrommet ved kjøkken.
  • Tomflasker skal også tas med.
  • Vaske opp benyttet service og bestikk.
  • Heng brukte kluter og mopper på stativet på bakrommet ved kjøkken.

IL BEVER'N
ØSTBYGRENDA 11
3614

©2018 Spoortz AS (tidligere 123klubb) leverer totalverktøy for effektiv klubbdrift